חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור את הבוסטר לרכב הנכון עבור ילדכם

מושבי הגבהה, הנקראים גם בוסטר לרכב הם סוג של מושב רכב המשמש להגבהה של הילד עד לגובה של מושב מבוגר. בוסטר לרכב הוא התקן בטיחות שתוכלו להשתמש בו עבור ילדכם. זה מגביה את הילד כך שראשו יהיה מעל החלק העליון של מושב הרכב. גובה נוסף זה עוזר לוודא שהם בטוחים במקרה של תאונה. 

בוסטרים לרכב משמשים כאשר לרכב אין מושב הגבהה מובנה או אם הילד כבר גדול מדי עבור כיסא הבטיחות שלו. השימוש בבוסטר לרכב לילדים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שהורים צריכים לעשות עבור ילדיהם. זהו אמצעי הבטיחות החשוב ביותר שהורים יכולים לנקוט למען בטיחות ילדם. בוסטר לרכב  יעזור להגן על ילדכם ולשמור עליו בזמן אסון.

בטיחות הילדים היא מעל הכל והורים צריכים להקדיש זמן למחקר לפני רכישת בוסטר לרכב לילדים. ניתן למצוא מושבי הגבהה בסוגים ובסגנונות שונים, לכן חשוב לבחור אחד המתאים לצרכי ילדכם.

הגורמים לבחירת בוסטר לרכב

ישנם הרבה סוגים של בוסטר לרכב בשוק, וזה יכול להיות מכריע לנסות להבין איזה מהם הכי מתאים לילד שלכם. להלן מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מושב הגבהה לרכב:

  1. משקל וגובה הילד: יש להשתמש במושבי הגבהה עד שילד מגיע לגובה שהחגורה בקו כתף או שהגיע למגבלת המשקל של המושב, שהוא בדרך כלל בין 20 ל-45  קילו.
  2. גיל הילד: האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה לילדים להשתמש במושב הגבהה ללא גב עד שהם מגיעים לגובה 4'9 אינץ' (22 ס"מ) או לגיל 8 שנים.
  3. סוג הרכב: ישנם שני סוגים של בוסטרים לרכב – בוסטרים לגב גבוה ובוסטרים ללא גב – לכן חשוב להקפיד לבחור באחד שיתאים לרכב שלכם.
  4. זווית שכיבה: זווית שכיבה היא תכונה מתכווננת בחלק מהבוסטרים המאפשרת לכם לכוון את זווית המושב מישיבה ישרה לשכבה.