חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אסטמה של העור

אסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס) הינה מחלת עור הגורמת להופעת אזורים יבשים ואדומים בעור, בעיקר באזורי המרפקים, מאחורי הברכיים, הידיים, הקרקפת ומסביב לעיניים. במקרים חריפים יותר של הפריחה, האזור המגורה מלווה בהפרשה שקופה.

אם אתם או ילדיכם סובלים מאסטמה של העור, בוודאי תסבלו בעיקר מתחושת אי נוחות, גרד, יובש ותחושת צריבה. אסטמה של העור היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר שבגללן מגיעים אנשים לטיפול הומאופתי, ובפרט הורים עם ילדיהם הסובלים מהתופעה, היות שהמחלה שכיחה בעיקר בגילאי הילדות – ב-90% מהמקרים היא מתפרצת לפני גיל 5.

בקרב ילדים מהווה המחלה גורם של סבל רב, עקב היובש בעור והגירוד הבלתי נשלט. בקרב אנשים מבוגרים הסובלים ממנה, הפריחה מהווה בעיקר בעיה אסתטית.

ילדה בהומאופתיה והגיעה לריפוי מוחלט

 

הטיפול הרפואי הקונבנציונלי באסטמה של העור

לרפואה המודרנית לא קיימים עדיין הכלים לקביעת הגורמים המדויקים המביאים להופעת אסטמה של העור. כיום, נהוג לחשוב שהופעת המחלה נובעת ממספר גורמים בו זמנית, בין הגורמים: נטייה גנטית, מערכת חיסונית חלשה וגורמים סביבתיים שונים. הטיפול באסטמה של העור על ידי הרפואה הקונבנציונאלית משתנה בהתאם לסוג הסימפטומים וחומרתם. אם טופלתם במסגרת הרפואה המערבית באסטמה של העור, אתם בוודאי מכירים את הטיפולים השונים באמצעות משחות סטרואידיות או אנטיביוטיות, תרופות אנטי היסטמיניות או סטרואידים. לרפואה הקונבנציונאלית אין פתרון של קבע לריפוי אסטמה של העור, זוהי אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשים רבים פונים לרפואה האלטרנטיבית ובעיקר להומאופתיה. ברפואה המערבית, ממליץ הרופא על פי רוב על משחות המכילות סטרואידים וקורטיזונים, שלהם יש תופעות לוואי רבות כגון: תגובה אלרגית, גרימת אי שקט התנהגותי, השפעה על התפתחות הגדילה, על פעילות הלב ועוד. מטרתו של הטיפול המערבי היא העלמת הסימפטומים החיצוניים בלבד. דבר שלא מעניק ריפוי קבוע של הבעיה, אלא רק מחליש את המערכת החיסונית עוד ועוד. הטיפול ההומיאופתי באסטמה של העור על פי ההומאופתיה בכדי לרפא את מחלת האסטמה של העור יש לאפשר למערכת החיסונית שלכם להילחם בגורמי המחלה ובכך לגרום לריפויה באופן מוחלט.

אסתמה של העור אצל ילדים

בהומאופתיה מושם דגש לא רק על הטיפול הנקודתי והחיצוני במחלת העור, אלא גם על בחינת כל התסמינים של המחלה במקרה הספציפי שלכם כגון, גילכם, מרכיבים של אופייכם, העדפות של מזון ופרמטרים נוספים אשר גם הם מהווים גורם משפיע על התאמת התרופה ההומיאופתית באופן מדויק עבורכם. בטיפול הומאופתי חשוב לבחור הומאופת המתמחה בטיפול במחלת אטופיק דרמטיטיס – אסטמה של העור – בתינוקות ובילדים וכמו כן באטופיק דרמטיטיס מבוגרים. במקרים של אטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות, האינפורמציה הרלוונטית תתקבל על ידיכם, ההורים. וההומאופת יברר מולכם פרטים על התנהגויות ותגובות שונות של התינוק. בהתאם למאפיינים שנבדקו, תותאם לכל מטופל הרמדי הטובה והיעילה ביותר.

יתרונות הטיפול ההומיאופתי באסטמה של העור

– טיפול עדין ללא תופעות לוואי על ידי רמדי המורכבת מחומרים טבעיים בלבד. הרמדי היא תרופה הומאופתית המופקת מחומרים טבעיים בלבד. הכנת הרמדי כרוכה בדילול של החומר ואריזתו. דבר הנעשה בבתי מרקחת מורשים בלבד.

– הענקת איזון הרמוני לכל מרכיבי החיים של המטופל הדרושים איזון, כגון מרכיבים גופניים נוספים ומרכיבים נפשיים.

– הכדורים הם כדורי מציצה שקל לתת לילדים, בשל טעמם המתוק והטעים.

-טיפול מעמיק בגורמים הפנימיים המשפיעים על הופעת הפריחה שוב ושוב, בניגוד לרפואה הקונבנציונאלית שמעלימה את הסימפטומים החיצוניים בלבד באופן שטחי.

ילד עם אסטמה של העור

מניסיוני ניתן להגיע ל-80% ריפוי בבעיות עור על ידי הטיפול ההומאופתי. כל זאת בתהליך יסודי ומעמיק של “ניקוי שורש” של גורמי המחלה הפנימיים. לעומת אחוזי ריפוי נמוכים ברפואה המערבית, בשל התייחסות שטחית לסימפטומים החיצוניים והעלמתם בלבד.