חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו כסא גלגים קל משקל?

כסאות גלגלים קלים הם בחירה מצוינת עבור אנשים שצריכים להשתמש בכיסא גלגלים על בסיס זמני או עבור אלו שמתקשים בהליכה. הם גם בחירה מצוינת עבור אנשים עם כוח וסיבולת מוגבלים.

כסא גלגלים קל משקל נועד להיות קל להרמה, לנשיאה ולדחיפה, מה שהופך אותם לאופציה אידיאלית עבור אנשים רבים. בדרך כלל יש להם את אותן תכונות כמו כסאות גלגלים אחרים וניתן להשתמש בהם באותו אופן.

כסאות גלגלים קלים הם בחירה פופולרית עבור אנשים הזקוקים לכיסא גלגלים ורוצים לשמור על עצמאותם. הסיבה היא שהם קלים להובלה ולאחסנה, כך שתוכלו לקחת אותם אתכם ולהשתמש בהם במקומות שונים. הם גם דורשים פחות מאמץ, מה שמקל על אלה שמתקשים לדחוף את עצמם.

מהן התפיסות השגויות לגבי שימוש בכיסא קל משקל?

כסא גלגלים קל משקל הוא סוג של מכשיר ניידות שנועד להיות קל בהרבה מכיסא הגלגלים הרגיל. יש אנשים הרואים בכך תפיסה מוטעית מכיוון שהם חושבים שככל שכיסא הגלגלים קל יותר, כך הוא יהיה פחות יציב. 

זה לא נכון מכיוון שכסאות גלגלים קלים מתוכננים להיות יציבים ועמידים בדיוק כמו כיסאות גלגלים סטנדרטיים. הם גם קלים יותר לתמרון וניתן לקפל אותם לאחסון קל כאשר אינם בשימוש. אנשים רבים מאמינים ששימוש בכיסא גלגלים קל משקל לא יהיה טוב כמו שימוש בכיסא כבד יותר. כיסאות גלגלים קלים נתפסים לרוב כפחות עמידים, נוטים יותר להתהפכות ופחות יציבים.

עם זאת, תפיסות מוטעות אלו אינן מבוססות והתפיסה המוטעית לגבי עמידותם של כסאות גלגלים קלים נובעת לרוב מגודלם. הם קלים יותר כי יש להם פחות חלקים ולכן קל יותר לשנע אותם ולאחסן אותם.