חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו ניתוח מתיחת בטן ולמי הוא מתאים?

ניתוח מתיחת בטן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי עור ושומן מהבטן. זה ידוע גם בשם ניתוח בטן. מאמר זה יעזור לכם לקבוע אם מתיחת בטן מתאימה לכם.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם אתם מועמדים למתיחת בטן הוא כמות העור והשומן העודפים באזור האמצע שלכם. אם יש רק שומן או עור מינימליים, ייתכן שלא תזדקקו לניתוח זה. הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא הגיל שלכם. אם אתם מעל גיל 40, אז אולי יהיה קשה לגוף שלכם להתאושש מהניתוח הזה, אז אולי לא כדאי לעבור אותו בשלב זה של החיים.

מתיחת בטן יכולה להיות אופציה מצוינת עבור מטופלים המעוניינים לשפר את המראה שלהם לאחר הליך שאיבת השומן. חשוב לציין שלא כל המטופלים מועמדים למתיחת בטן ועליהם להתייעץ עם המנתח הפלסטי שלהם לפני קבלת החלטות כלשהן.

מתיחת בטן יכולה להיות הליך מסוכן לאחר שאיבת שומן, במיוחד אם עברתם שאיבת שומן בגלל ירידה פתאומית במשקל. הסיכון הוא שהעור לא יוכל להימתח מספיק. זה יכול להוביל לסיבוכים כמו בקע, זיהומים וצלקות. במקרה שאתם שוקלים לעבור מתיחת בטן לאחר שאיבת שומן, חשוב לדון עם הרופא שלכם על הסיכונים.

איך קובעים למי מתאים ניתוח מתיחת בטן?

הצעד הראשון בהחלטה אם תרוויחו ממתיחת בטן הוא זיהוי המטרות שלכם. לדוגמה, האם אתם רוצים לשפר את מראה הבטן שלכם או שאתם רוצים לטפל בבעיות כמו כאבי גב או בקע בטן? השלב השני הוא קביעה אם אתם עומדים בדרישות לניתוח. לדוגמה, האם ה-BMI שלכם נמצא בטווח הנורמלי? אם לא, האם אתם יכולים לעשות זאת על ידי ירידה במשקל? האם עברתם ניתוחים קודמים בבטן? שאלות אלו יעזרו לקבוע אם אתם עומדים בתנאים לעבור ניתוח מתיחת בטן.