חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נשירת שיער זה לא סוף העולם

נשים רבות סובלות מנשירת שיער בתקופות שונות בחייהם. בניגוד לגברים שברוב המקרים מנשירים שיער ומגלים קרחות באופן גנטי. אצל נשים הבעיה יכולה להיגרם ממספר סיבות שלא קשורות לגיל או לגנים. אז למה זה בכלל קורה?. חוסר פעילות בבלוטת התריס הוא אחד הגורמים העיקריים כאשר בלוטת התריס מפסיקה לייצר כמות מספקת של הורמונים, כתוצאה מכך מתחילה האטה של חילוף החומרים ומערכות הגוף מתחילות להיפגע. הבעיה מוכרת בעיקר אצל נשים ושכיחותה עולה עם השנים. 

עוד סיבה נפוצה מאוד היא מצב של מתח נפשי אשר יכול להיגרם כתוצאה מתקיפה או תאונה או כל טראומה אחרת. בנוסף ישנם גם כמה מחלות המשפיעות על בעיית נשירת השיער. וכמובן הגורם הנפוץ מכולם, הריון, ההשפעות ההורמונליות עלולות בהרבה מקרים לגרום לנשירה.

 

נושר לי השיער מה עושים?

קודם כל אפשר לנשום עמוק להירגע, כי קיימים היום מגוון טיפול כמעט לכל סיטואציה שמאפשרים ברוב המקרים לקבל את בריאות השיער שלך מחדש. הדבר החשוב ביותר הוא לטפל בזה בהקדם כי הזמן לא פועל לטובתנו במקרים האלו של נשירת שיער אצל נשים. כמובן שיש הבדל בין כמות השערות הנושרות בין אישה לאישה, אבל לא כדי להמתין יותר מדי שרואים שערות נושרות במקלחת בכמות גדולה.

בין השיטות הטיפול כיום קיימות כמה שיטות טיפול טבעיות המוכיחות את עצמן בדבקות. בדיקה קצרה בגוגל לטיפול טבעי בנשירת שיער תוביל אתכן לאין סוף תוצאות. אז איך אפשר לדעת במה לבחור ומה נכון עבורך. בדרך כלל הטיפול הטבעי המומלץ ביותר הוא טיפול הכולל שילוב של כמה שיטות ביחד. דיקור סיני, שימוש בצמחי מרפא ותמיסות להזמנת הקרקפת שמראות תוצאות תוך זמן קצר. כמובן שילוב של תזונה נכונה והכוונה לאורח חיים בריא יותר ללא לחץ מיותר.